Poradna Philips 23PHH4009

Autor: | Vloženo: 20.02.2015 000 16:25 | Témata: Poradna Philips 23PHH4009

Philips 23PHH4009/88

Tak tuhle TV mě dnes odpoledne přivezli z mall.cz Po ustrojení, vložení baterií do ovládače a zapnutí TV se objevila nabídka k výběru jazyka. Bohužel ovládačem se nedalo v menu pohybovat a nereagoval vůbec na nic. Nešlo ani vypnout, prostě nic. Tak nevím, zda je vada v ovládači, nebo v samotné TV. Na mého reklamačního mejlíka, nikdo nereagoval, ani opětovně. Za celých 62 let, jsem se s takovým prodejem elektroniky, ještě nesetkal. Člověk si myslí, že než se něco takového prodá. tak že se to řádně odzkouší, jak je vidět, opak je pravdou a navíc děsně naštvaný zákazník.
Má někdo podobnou zkušenost, že nereagova dálkový ovládač?

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    21. února 2015

    Dobrý den,

    pokud Vás dobře chápu, TV jste zapojil, do dálkového ovládání vložil baterie, TV jste pomocí tohoto ovladače zapnul a dále již ovladač nereagoval. Toto se běžně nestává, bohužel Vám nemohu poradit nic jiného než se obrátit znovu na Vašeho prodejce či rovnou na zákaznickou podporu Philips, kde Vám pravděpodobně poradí více.

    Odkaz na oficiální servis Philips: http://www.support.philips.com...

    Co se týče odzkoušení, v ryze internetových eshopech je toto docela značný problém. Z tohoto důvodu platí možnost vrácení zboží 14 dnů bez udání důvodu či možnost reklamace.

    My vždy doporučujeme zákazníkům při převzetí zkontrolovat balení i jeho obsah, při případných problémech se snažíme vždy vyjít zákazníkům vstříc a vyřídit vše v co nejkratším časovém horizontu.

    S pozdravem

    Jana V O B E J D O V Á
    asistentka prodeje
    levneelektro.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne
    • temnenebe

      21. února 2015 - temnenebe

      Z Mall.cz přišla odpověď. Omlouvali se za vzniklý problém a TV jsem měl odeslat na reklamaci. Provedeno, dnes jsem tuto TV odeslal poštou. Budu se těšit na zpětné zaslání. Je jen ke škodě, že TV nefungovala ihned na první spuštění a že tím pádem nastala ihned komplikace, co s tím, pak odeslání a nečekaná další investice.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.