Poradna Philips 46PFL5007K

Autor: | Vloženo: 20.01.2014 000 13:20 | Témata: Poradna Philips 46PFL5007K

Smart TV

Už tři týdny mi nefunguje nabídka smart.Píše stále dokola servr společnosti nenalezen.Připojení internetu v pořádku aktualizace taky.Nevíte někdo co s tím,pokud není chyba na straně poskytovatele služeb.

  • Vaskez

    Vaskez

    21. ledna 2014

    Ahoj,mam stejny problem...bal jsem se, ze to bude telkou ale neni...asi.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Romik

      22. ledna 2014 - Romik

      Tak jsem volal na philips zavada je u nich,ale bohuzel mi bylo receno ze nevedi kdy a zda vubec to daj do provozu.U nekterejch typů by to mělo po aktualizaci už fungovat.


    • Romik

      23. ledna 2014 - Romik

      Tak už to konečně šlape, jen škoda,že stále není voyo.


    • vitass

      24. ledna 2014 - vitass

      mohu jen závidět,je zajímavé ,že vám to už jde,počkám do pondělka a budu volat na filips asi to jinak nepůjde


    • Vaskez

      25. ledna 2014 - Vaskez

      Me to porad nefunguje...Romiku, menil jsi nastaveni anebo to zacalo slapat samo od sebe?


    • vitass

      28. ledna 2014 - vitass

      dnes jsem volal na zákaznickou linku a bylo mi řečeno ,že chyba je na straně poskytovatele služby smart tv a fa philips s nimi jedná,prý nějaký problém se servry, pro nějaké modely to už chodí !!! Tak snad se brzy dočkáme a půjde nám to též :)


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.