Poradna Philips 46PFL5007K

Autor: | Vloženo: 18.02.2014 000 19:56 | Témata: Poradna Philips 46PFL5007K

Oblíbené kanály

Dobrý den, na televizoru máme nabídku kde si můžeme vybrat oblíbené kanály, ale vždycky po vypnutí, jak znovu chceeme zapnout TV tak se kanály vymažou a musí se tam dávat znovu .. proč?

  • Odborník Philips

    Odborník Philips

    19. února 2014


    Dobry den, Ivo,

    doporucovali bychom Vam zkontrolovat, zda mate aktualni verzi softwaru. Ta je k dispozici zde: http://www.p4c.philips.com... .

    Rovnez se ujistete, ze pri ukladani oblibenych kanalu postupujete nasledovne:
    Pomoci tlacitka "Options" je lze oblibene kanaly postupne pridat. Potom si musite zobrazit jen oblibene (Seznam->Oblibene) a v nem je moznost radit.

    Jestli se Vam presto oblibene kanaly nepodari ulozit, kontaktujte prosim nasi Zakaznickou linku, kde Vam poradi a projdou jednotliva nastaveni primo po telefonu. Kontaktni informace muzete najit zde:
    http://www.support.philips.com...

    S pozdravem,
    Philips Team

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • IVO

      19. února 2014 - IVO

      Ta televize je nová, takže by měla být aktuální, a ano dělám to přesně podle návodu jak to je v mauálu, kanály tam dám, dám zobrazit jen oblíbené, ale stejně se vždycky, když sye televize vypne a na druhý den zapne je tam jen jeden kanál a to jen ten, na kterém se televize den předtím vypla.


    • Odborník Philips

      21. února 2014 - Odborník Philips

      Dobry den, Ivo,

      v tomto pripade bychom Vam doporucovali kontrolu verze softwaru. Kontrolu muzete provest nasledovne:
      1. Stisknete tlacitko 'Domu'
      2. Vyberte moznosti [Nastaveni] > [Nastaveni softwaru] > [Info o pouzivanem software], pote stisknete tlacitko OK.

      Muzete nam sdelit cislo softwarove verze Vasi televize?

      Dale bychom Vam doporucili vypnout automaticke aktualizace kanalu. Nastaveni provedete nasledovne:
      V nabidce [Instalace kanalu] zvolte moznost [Automaticka aktualizace kanalu] > [Vypnuto].

      S pozdravem,
      Philips Team


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.