Poradna Televize


Autor: | Vloženo: 03.01.2014 000 16:45 | Témata: Poradna Televize

Řazení programů

Ahoj, chtěl bych se zeptat jak se dají seřadit programy, když mám Skylink. Programů to našlo asi 400, ale seřadit se nedají. Když zaškrtnu určitý program (třeba ČT1) v "Nastavení - Nastavení - Úprava programu", tak mi zešednou políčka "Upravit pořadí programů" a "Přesun" a nejde s tím nic dělat. Automatickou aktualizaci programů mám vypnutou.
Děkuji

  • Danio

    Danio

    4. ledna 2014

    Ahoj, v tom není žádný problém. Proveď reset TV do továrního nastavení /menu>nastavení>obnovit vychozí/, dej automaticke ladení a zvol volbu ÚPLNĚ A NA SLEPO při volbě operátora zvol možnost jiný/žádny. Pak jdou nalezené programy různě přehazovat či nepotřebné vypoštět, atp.
    Čau čau

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (6)
    • Ne
    • Radek

      5. ledna 2014 - Radek

      Děkuji za radu. Už mi to funguje. Udělal jsem to trochu jinak, jenom jsem dal znovu automatickou aktualizaci a místo Skylinku zvolil tu druhou možnost.


    • Martina Urbaníková

      7. února 2014 - Martina Urbaníková

      Tak jsem to udělala dle Vašeho návadu a vše je ok. Moc děkuji ,, Martina


  • Martina Urbaníková

    Martina Urbaníková

    6. února 2014

    Ahoj prosím tě, mám problém s úpravou programů, dělala jsem to podle tvého návodu rady, a stejně mi to hlásí spusťte funkci Upravit ... kde mám najít tu funkci ? hledám to už 3 dny v TV a jsem z toho na palici .

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Radek

      6. února 2014 - Radek

      Upravit programy lze takto:
      Najet kurzorem na levý spodní okraj obrazovky, objeví se "Moje aplikace" - kliknout, objeví se řádek nabídek, druhá položka zleva je "Nastavení" - kliknout, najet na obrázek satelitu a pak vedle na "Úprava programu" - kliknout. No a tady už by měly být všechny programy, které ti televize našla při instalaci. Stačí zaškrtnout čtvereček u programu, který chceš upravovat a pak zvolit v dolní nabídce co s daným programem chceš dělat.


    • Martina Urbaníková

      6. února 2014 - Martina Urbaníková

      To jsem udělala, ale píše mi to když zaškrtnu čtvereček a chci přesunout, tak mi vyjede i jako inforamce spusťte funkcu Upravit .. proto se ptám když chci přehazovat programy , kde tuhle funkci najdu .. protože čím chytřejší televize, horší obsluha tv ..


    • Martina Urbaníková

      6. února 2014 - Martina Urbaníková

      A mimochodem jakmile zaškrtnu čtvereček funkce přesun dole v nabídce , jak píšeš jsou u mě nefunkční a ze šednou čili se na ně nedostanu :-(


    • Radek

      6. února 2014 - Radek

      Takže to máš asi stejný problém jako jsem měl já. Spusť znovu automatickou aktualizaci a NEKLIKEJ na Skylink, ale klikni na "Žádné". Pak by to mělo fungovat. Holt chvíli potrvá než to znovu načte programy. :-)


  • Jiří

    Jiří

    18. února 2014

    Zdravim. Mam asi podobny problem. Koupil jsem si tuto telku, ale mam dost zasadni problem. Koupil jsem CI modul a skylink kartu. Nemohu vybec naladit ceske programy. At to zkousim naladit v ruznych variantach, tak stale nic.....Cisla jdou az od 4000 vyse....a zadny cesky program. Pokud dam kartu do jineho prijimace, tak jdou ceske programy bez problemu...Nevite nekdo kde je chyba ? Co delam spatne ? Diky za rady.....

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Radek

      18. února 2014 - Radek

      A anténa je namířená na správnou družici? Astra?
      Pak ještě zkontrolovat zaškrtnutí obou Aster v nastavení satelitu.


    • Michalcod

      4. března 2014 - Michalcod

      PROSÍM jak se tam strká modul a karta skylink??? Mám na mysli jakou stranou a směrem?modul mám Snad dobře, ale tu kartu Skylink nevím jak...když to dámčipem ven od TV tak to hlásí vložte správnou Smartkartu a když dám čipem směrem k TV tak to hlásí C06 chyba Smart karty nebo tak nějak.
      Prosím PORAĎTE


    • Radek

      4. března 2014 - Radek

      Modul mám zastrčený nápisy od TV a karta je v něm taky tak. Vytahovat ji nebudu, ale na kraji je vidět nápis IRDETO.
      Hlásí to vložte správnou kartu na všech kanálech? Není karta zablokovaná? Máte zaplacený poplatek? Lze to zjistit na stránkách Skylink po zadání čísla karty.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.