Poradna Televize


Autor: | Vloženo: 31.10.2018 000 11:02 | Témata: Poradna Televize

Objednání televize přes Heureku dne 22.10.2018

tohoto dne jsme přes vás objednali televizor LG32LJ500U,který byl v nabídce e-shopu onlineslevy.de,platba byla uhrazena,ale televize nedodána a peníze nevráceny.v současné době už tento e-shop nemáte v nabídce Heureky,prosím o radu,jak postupovat.Děkuji moc za podání info.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    1. listopadu 2018

    Dobrý den,

    heureka slouží především k porovnání cen a také ke sdílení zkušeností zákazníků s e-shopy. Od registrace je každému e-shopu vytvořen profil, kde uživatelé mohou sdílet své zkušenosti. Díky tomu můžeme pružně odhalit nepoctivé obchodníky a ochránit tak uživatele Heureky. Bohužel Heureka není schopna ovlivnit fungování daného e-shopu.

    Garanci nákupu a možnost vrácení peněz garantujeme pouze u e-shopů, které obdržely certifikát Ověřeno zákazníky a jejich produkt je možné zakoupit přímo na Heurece bez prokliknutí do e-shopu.

    E-shop www.OnlineSlevy.De zmíněným certifikátem nedisponuje.

    Doporučuji nakupovat v obchodech, které mají certifikát Ověřeno zákazníky a Garanci nákupu. Zde se nemusíte bát nakupovat. V obchodě, který nemá žádné recenze, případně jsou jeho recenze špatné, je skutečně nákup již na vlastní riziko zákazníka.

    Přeji hezký den

    Honza

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Jana Reková

    Jana Reková

    1. listopadu 2018

    Dobrý den pane Přibyle, bohužel jsem také objetí obchodu www.onlineslevy.de - zakoupili jsme pneumatiky a nyní nemáme nic .. Bohužel v bance mi moc nepomohou, poprosila bych Vás nahlásit na ČOI + kontaktujte mě na email [email protected] Děkuji

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.