Poradna Samsung UE40D6530

Autor: | Vloženo: 08.02.2013 000 20:03 | Témata: Poradna Samsung UE40D6530

Hlaska "Zakódovaný signál" (v prubehu sledovani jakehokoliv kanalu)

Mam tuto tel. (Samsung UE40D6530) + satelit Skylink a velmi casto (nekolikrat denne) v prubehu sledovani jakehokoliv kanalu objevi hlaska "zakódovaný signal". Kdyz televizi vypnu a znovu zapnu, tak uz bezi zase vse OK, ale po chvili musim vse opakovat... Nemate nekdo stejny problem? Uz si opravdu nevim rady. Pomohl by napriklad novy firmware? Diky za kazdou radu

  • Klára Hučínová

    Klára Hučínová

    24. února 2013

    Dobrý den, mám stejný problém. Televizi máme už pár měsíců a tyto problémy se neobjevovaly, až v posledních týdnech. Také nevíme, co s tím

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Dalibor

    Dalibor

    27. února 2013

    Dobry den, rovnaka TV, rovnaky satelit rovnaky problem.Objavoval sa sporadicky, no v poslednych tyzdnoch niekedy aj 4-5 krat za hodinu.Skusil som vypnut na chvilu TV zo siete, a mam dojem, ze tento problem sa vyskytuje menej casto.Skuste a dajte mi vediet.Ale mam podozrenie , ze problem moze byt v kartovom module, ten co sa vklada zozadu do TV.Ale to je len spekulacia .. ziaden fix som zatial na nete nenasiel.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Standa

    Standa

    7. března 2013

    mám úplně stejný problém, poslední 2-3 týdny... co s tím?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • ojin

    ojin

    23. března 2013

    já uplně to samé

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Standa

      24. března 2013 - Standa

      Nechci to zakřiknout, ale po stažení toho FW se to zatím nestalo ještě ani jednou.
      http://www.samsung.com...


    • Dalibor

      25. března 2013 - Dalibor

      No, ja to stastie nemam ... cca po 10 min "Zakodovany signal"


    • Standa

      25. března 2013 - Standa

      mě se taky chyba projevila znovu. ale zkoušel jsem dál, dal jsem aktualizovat sw dekodovací karty, televize se sama přepnula na Novu a asi půl hodiny to něco stahovalo. Od té doby zatím žádný výpadek.


    • Dalibor

      25. března 2013 - Dalibor

      Standa, jak sa da aktualizovat SW dekodovacej karty ? Sorry, ale takto daleko som nezasiel :-)


    • Standa

      25. března 2013 - Standa

      Je to v menu - system - běžné rozhraní - nabidka CI - nastaveni - stahovani softwaru. Pak se to samo přepne na Novu a asi půl hodiny to stahuje. Od té doby žádný výpadek a zrychlilo se přepínání programů.


    • Dalibor

      25. března 2013 - Dalibor

      napisalo mi "Pouziva sa najnovsi software " a mrzne mi to stale :-)... ale aj tak dakujem


    • Standa

      25. března 2013 - Standa

      někde jsem ještě četl, že to má být přepnuté na STV. Ale mě to fakt zabralo, už se to nekouše.


  • Zdenek Seda

    Zdenek Seda

    24. března 2013

    Mam Samsung UE55D7000 a vyse popsany problem "zakodovaneho signalu" se ze sporadickeho zmenil na neustaly, resp. 5x za hodinu..
    Diky za radu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Ojin

    Ojin

    25. března 2013

    Musis to mit na Prima Cool, nebo Prima Love. Pak jdi do nastaveni TV (systemN bezne rozhrani) a dej aktualizovat

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Dalibor

      25. března 2013 - Dalibor

      Vdaka Ojin,Standa cez Prima Cool to islo aktulizovat ... a "Zatim to je dobry :-) "


    • Tomáš Boček

      26. března 2013 - Tomáš Boček

      Tak ještě mě napadlo, že by tato chyba mohla být způsobena CI modulem (do ktereho se zasouvá Skylink nebo jiná karta). Já používam modul CA Neotion Irdeto (doporučený Skylinkem). Ze začátku se tato chyba objevovala pouze občas, ale nyni i třeba 10x za hodinu a to už se fakt nedá, nehledě na to, že cokoliv nahrávám na připojený harddisk, se po této chybové hlášce samozřejmě nenahraje....
      Teď zkoušim aktualizaci software podle popsaného návodu a první pozitivni věc je, že na Prima cool to opravdu najde a stahuje novy software, bohužel během stahováni se opět objeví naše oblíbená hláška a stahování se opět přeruši, takže jestli se mi podaří aktualizaci stahnout a nainstalovat, napíšu jak tomdopadlo...


    • Tomáš Boček

      26. března 2013 - Tomáš Boček

      takže nakonec se to podařilo nainstalovat, zatím cca hodina bez problému... uvidíme, jestli to vydrží...
      komu to i přesto nefunguje, zkuste si stahnout z této stránky nový firmware:
      https://3d-televize.heureka.cz...
      Datum vydání tohoto firmware je 9.3.2013, tzn. ti z vás, kteří si instalovali upgrade firmware předtím, to jít nemusí, zkuste znovu přes Prima cool a snad už to půjde.
      T.


    • Tomáš Boček

      26. března 2013 - Tomáš Boček

      sorry, chybka, dal jsem omylem odkaz na tuto stránku :-)
      správný odkaz na upgrade firmware je:
      http://www.samsung.com...
      good luck :-)


    • Dalibor

      26. března 2013 - Dalibor

      Ohladne tejto vady som pisal aj na zakaznicku linku Samsung.
      Tu je ich odpoved. Zajtra to skusim a dam vediet .

      ďakujeme Vám, že ste sa obrátili na zákaznícku linku spoločnosti Samsung. Váš záujem o naše produkty nás veľmi teší a radi Vám odpovieme na Vašu otázku.

      V prípade, že sa vyskytne podobná činnosť Vášho televízora, doporučujeme update firmware Vášho televízora. Tiež doporučujeme previesť reset CI+ slotu televízora. Reset slotu pre modul a kartu na kódovanie kanálov prevediete nasledujúcim postupom. Vypnite televízor a odpojte anténny/satelitný kábel, vyberte modul CA s kartou CI. Zapnite televízor a na diaľkovom ovládaní stlačte kombináciu tlačidiel MUTE, 2, 4, 7, EXIT. Týmto je vykonaný RESET slotu pre modul a kartu. Následne stlačte tlačidlo INFO pre návrat do ponuky televízora. Vypnite televízor a pripojte anténny kábel, vložte modul s kartou do slotu CI na televízore a televízor zapnite.

      Ak máte akýkoľvek ďalší dotaz, neváhajte nás opäť kontaktovať, prípadne využiť služby našej bezplatnej zákazníckej linky 0800 726 786.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.