Poradna Samsung UE55KU6072

Autor: | Vloženo: 24.09.2016 000 12:31 | Témata: Poradna Samsung UE55KU6072

Nova Voyo

Mma tuhle TV vse jsem zprovoznil az na Novu Voyo. Vubec ji nemam v Samsung smart hub. Proc? Kdyz vsude na starsich 6 radach je?Co delam spatne

  • Petr

    Petr

    18. listopadu 2016

    Dobrý den, teď nedávno jsem tento probélm také řešil. Psal jsem přímo i na podporu Voya. Tohle mi odepsali:

    Dobrý den,


    je nám líto, že evidujete potíže s aplikací VOYO.

    Požádáme Vás o rok výroby. V případě, že se jedná o model z roku 2016, tak podporu těchto modelů plánujeme v průběhu roku 2017. Přesný termín není znám. Konkrétní modely je třeba, konzultovat s výrobcem.

    Děkujeme za spolupráci.


    S přáním příjemného dne

    Hanka, VOYO péče o zákazníky

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • BP

      24. listopadu 2016 - BP

      Tato informace potvrzena i od společnosti SAMSUNG:

      Re: UE55KU6072U-Voyo

      Dobrý den,

      děkuji Vám, že jste navštívil naše internetové stránky Samsung a využil možnost nás kontaktovat touto cestou.

      Pro tento model TV bude tato aplikace dostupná. V tuto chvíli tuto aplikaci upravujeme pro daný model TV s vývojáři společnosti VOYO, Omlouvám se Vám, ale v tuto chvíli zde nemáme dostupný termín přidání dané aplikace do TV.

      V případě jakýchkoliv dalších otázek mě neváhejte opět kontaktovat, případně můžete využít naší službu Samsung Live Chat, nebo využít služby naší bezplatné zákaznické linky 800 726 786.

      Přeji Vám příjemný den

      Ondřej Čeřovský
      Zákaznická linka Samsung


  • Petr

    Petr

    29. ledna 2017

    Voyo již funguje.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.