Poradna Samsung UE55MU6172

Autor: | Vloženo: 12.01.2018 000 14:56 | Témata: Poradna Samsung UE55MU6172

Připojení k interentu

Dobrý den,

mám dotaz ohledně připojení internetu na nové TV. Na wifi internet na televizi zpočátku jel, ale jelikož začal vypadávat (pouze na TV, na notebooku byl jen hodně zpomalený), natáhli jsme k TV kabel. Přesto, že televize hlásí, že síťový kabel byl připojen, k internetu se připojit nelze. Kabel připojený k notebooku fungoval v pořádku a dalo se přes něj připojit, takže kabelem by to být nemělo. Zkoušeli jsme automatické nastavení, ruční nastavení, restart routeru, vypnout TV ze zásuvky na čas, opětovné nastavení TV, ale přesto se nelze připojit. Nevíte prosím, v čem by mohl být problém? Děkuji.

  • Lukáš

    Lukáš

    15. ledna 2018

    Mám ten samý problém. Doufám, že někdo ví co se s tím dá dělat.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Monika

      14. února 2018 - Monika

      Nakonec jsme museli koupit ještě jeden router, teď už to jede v pořádku.


    • Lukáš

      14. února 2018 - Lukáš

      Tak to zkusím také. Protože mi pořád nejde.


    • Lukáš

      15. února 2018 - Lukáš

      Tak jsem byl včera u poskytovatele internetu a řekl jsem jim svůj problém. Tak mi nastavili nový router, dneska jsem si ho vyzvedl a internet v TV mi již jde. Konečně člověk TV využije naplno.


  • Jx

    Jx

    29. ledna 2018

    Treba pozriet ci nahodou kabel nema koncovky do kriza. Pozrite ci poradie kablov je rovnake na kazdej koncovke ak nie nech vam to v pc obchode prepoja

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.