Poradna Samsung UE55MU6172
Autor:
|
Vloženo: 04.06.2018 000 18:03
|
Témata: Poradna Samsung UE55MU6172
Zdravím mám také internetový prohlížeč jako negativ,co s tím?
Mám televizor samsung
-
Samsung Electronics Czech and Slovak
6. června 2018 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.
Dobrý den Lenko,
může k tomu dojít vlivem aktivované funkce Vysoký kontrast a řešením je její vypnutí. To můžete provést v možnostech Natavení → Obecné → Usnadnění → Vysoký kontrast.
Pokud by postup k nápravě nevedl, kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince 800 726 786.
Děkujeme, Samsung_podpora
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano (2)
- Ne
Tato otázka byla již uzavřena.
Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.