Poradna Samsung UE55MU6172

Autor: | Vloženo: 04.06.2018 000 18:03 | Témata: Poradna Samsung UE55MU6172

Zdravím mám také internetový prohlížeč jako negativ,co s tím?

Mám televizor samsung

  • Samsung Electronics Czech and Slovak

    Samsung Electronics Czech and Slovak

    6. června 2018 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den Lenko,

    může k tomu dojít vlivem aktivované funkce Vysoký kontrast a řešením je její vypnutí. To můžete provést v možnostech Natavení → Obecné → Usnadnění → Vysoký kontrast.

    Pokud by postup k nápravě nevedl, kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince 800 726 786.

    Děkujeme, Samsung_podpora

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.