Poradna Sony Bravia KDL-50W656

Autor: | Vloženo: 20.10.2014 000 22:55 | Témata: Poradna Sony Bravia KDL-50W656

Externí disk HDD

Zdravím.
Mám problém s externím diskem. Televize jej bez problémů nacte a vše z něj prehraje, ale ... Při každém přehrávání hudby či videa se po cca 5 minutách disk odpojí a vyskočí nabídka na na formátování pro nahrávací medium.
Věděl by prosím někdo jak tento nesvar zakazat?

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    21. října 2014

    Vážený zákazníku,

    uveďte televizi do továrního nastavení, nainstalujte aktualizace a zkuste případně použít i jiné externí disky, jestli Vám dělají to samé.

    Zakázat registraci zařízení nejde.

    S pozdravem

    Jana V O B E J D O V Á
    asistentka prodeje
    levneelektro.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • wilmahurikan@hotmail.com

      23. října 2014 - [email protected]

      Převod do továrního nastavení prozatím pomohl.
      Před tím to ale prováděly všechny externí zařízení s kapacitou nad 64 GB, které jsem připoji.
      Byl jsem se na problém informovat v Sony, a tam se s tímto problémem ještě nesetkali.


    • Anonymní uživatel

      23. října 2014 - Anonymní uživatel

      Upřímně já také ne. Je možné, že se předtím pouze špatně stáhly aktualizace.

      Pokud by se potíže opakovaly, zkusila bych ještě jiný slot USB, to by také mohlo pomoci. Případně poté řešit problém reklamací televizoru.


      S přáním pěkného dne

      Jana V O B E J D O V Á
      asistentka prodeje
      levneelektro.cz


    • Wilma Hurikán

      24. října 2014 - Wilma Hurikán

      Bohužel tento typ TV má jen jednou USB, což prý může býtžproblém. V Sony mi řekli, že novější TV mají dva USB porty rozlišující funkčnost (jeden na nahrávání z TV a druhý na přehrávání vlastních médií).
      A ještě jeden nešvár jsem objevil.
      Televizní procesor nezvládá přehrát klipy v HD kvalitě 1080p. Video je zasekané a funguje z něj pouze zvuk. HD videa nižšího rozlišení (720p) ale přehraje bezproblémově.
      Začínám přemýšlet o změnách svých recenzí na tento výrobek.


    • Anonymní uživatel

      24. října 2014 - Anonymní uživatel

      Vážený zákazníku,

      ano, to je pravda. Proto jsem doporučila vyzkoušet jiný slot. Bohužel mi už nedošlo, že Vaše TV jiný slot nemá, za což se omlouvám.

      Co se týče přehrávání klipů, může to být kodeky, doporučila bych i jiná videa v 1080p, nemělo by jí to dělat problém.

      Přeji hezký den

      Jana V O B E J D O V Á
      asistentka prodeje
      levneelektro.cz


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.