28. června 2018
Dobrý den Stainere,
cena, kterou zákazník zaplatí při zakoupení některého z našich zařízení, odpovídá hodnotě, kterou představuje ono samo a k němu poskytované služby.
Naším cílem je produkovat výkonná, snadno použitelná, praktická, designově hodnotná a kvalitní zařízení, která budou svému majiteli dobrým a spolehlivým pomocníkem i milým společníkem a zároveň atraktivním doplňkem. Tomu odpovídají všechny procesy od návrhu, přes konstrukci, použité materiály, speciální funkce a služby. Všechna tato kritéria naplňujeme do maximální možné míry tak, aby hotové zařízení odpovídalo modelové řadě a tedy i cenové hladině a cílové skupině, pro kterou je zamýšleno.
Není to ovšem pouze o zařízení samotném, nedílnou součástí jsou také služby a zákaznická podpora, která je z naší strany poskytována. Základem je jistě servisní síť, kde je možné zajistit nápravu v případě, kdy se objeví závada. Zákaznická linka, kde má uživatel možnost konzultovat nejrůznější situace, postupy a řešení zapojení http://www.samsung.com/cz/support/ . Pro prémiová zařízení je potom soubor dalších služeb, které zákazníkovi velmi ulehčují řešení v případě, kdy nastane nestandardní situace. Jako příklad můžeme uvést možnost vyzvednutí zařízení u zákazníka doma, jeho doprava do servisního centra, zápůjčka náhradního přístroje a opětovné doručení zpět na zákazníkovu adresu po zajištění nápravy.
Z naší strany můžeme potvrdit, že děláme vše proto, aby naše zařízení byla značkou kvality, spolehlivosti a uživatelské přívětivosti. A jako taková potom mají svou cenu.
Samsung_podpora.
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano (3)
- Ne (1)